Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

το τζίνι

Βρήκε ένας χωρικός κάποτε ένα λυχνάρι και τρίβοντάς το βγήκε από μέσα ένα τζίνι, το ο οποίο του είπε ότι θα πραγματοποιήσει 3 επιθυμίες του.
-"Η πρώτη μου επιθυμία είναι να μη μου τελειώνουν ποτέ τα λεφτά γιατί είμαι μια ζωή φτωχός,"
Έγινε του λέει το τζίνι.
-"Η δεύτερη είναι να έχω πολλές γυναίκες, γιατί το χωριό μας δεν έχει καθόλου γυναίκες." Έγινε κι αυτή του λέει το τζίνι και περιμένει να ακούσει την τρίτη του επιθυμία.
Αφού το σκέφτεται λίγο ο χωρικός, λέει στο τζίνι:
"Ξέρεις τζίνι μου, θέλω να μου αναστήσεις τη μανούλα μου που έχει πεθάνει πρόσφατα και την υπεραγαπούσα."
-"Αποκλείεται" λέει το τζίνι," σε κόντρα με το Θεό δεν μπορώ να έρθω".
Επιμένει ο χωρικός, αλλά το τζίνι ανένδοτο.
-"Αδύνατο! Βρες κάτι άλλο γιατί όπως σου είπα, σε κόντρα με το Θεό δεν μπορώ να έρθω!" του ξαναλέει.
Ο χωρικός, αφού το καλοσκέφτεται, αποφασίζει την τρίτη επιθυμία του:
-"Να τζίνι μου, θέλω να κάνεις να πάρει το Πρωτάθλημα η ομάδα μου"
-"Και τι ομάδα είσαι;"
-"Παναθηναϊκός"
Οπότε το τζίνι: -"Και πώς την είπαμε τη μανούλα σου;..."