Κυριακή, 26 Ιουλίου 2009

Πώς η Cosmote «δίνει» το πρωτάθλημα στον ΠΑΟ

Αρθρο από το www.sofokleous10.gr

Με την παγκόσμια οικονομική κρίση σε πλήρη εξέλιξη όλες οι εταιρείες προσπαθούν να περικόψουν τα έξοδα τους και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Στην Cosmote όµως, όλως περιέργως, όχι µόνο δεν έχουν µειώσει τις χορηγίες αλλά ανοίγονται διαρκώς.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές μετά από 13 χρόνια κόκκινης κυριαρχίας στο ποδόσφαιρο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ένα σχέδιο για την πλήρη ανατροπή στην επικείμενη ποδοσφαιρική χρονιά μέσω χρημάτων αφού είναι προφανές ότι στο γήπεδο κανείς δεν μπορεί να κουνήσει τον Ολυμπιακό...

Έτσι η διοίκηση της Cosmote ενεργώντας σε προφανή αντίθεση με τα συμφέροντα των μετοχών του ομίλου στον οποίο ανήκει δηλαδή στον Ο.Τ.Ε. ανανέωσε τη συνεργασία µε τον ΠΑΟ, το τίµηµα της οποίας ήταν πολύ υψηλό ακόµη και για τα δεδοµένα της οικονοµίας πριν από την κρίση, ως κύριος χορηγός. Επίσης ανανέωσαν συνεργασία µε την ΠΑΕ Αρης έναντι υπερδιπλάσιου ποσού από αυτό που είχε καταβάλει η Vodafone κατά την προηγούµενη αγωνιστική περίοδο.

Ταυτόχρονα έχει ανακοινωθεί η συνεργασία με τις ΠΑΕ ΑΕΚ και Λάρισας, στις οποίες θα καταβληθεί διπλάσιο τίμημα από εκείνο που καταβλήθηκε από τη Wind κατά την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο.

Επίσης γίνονται διαπραγματεύσεις με ης ΠΑΕ Γιάννενα, Αστέρας Τρίπολης και Εργοτέλης για να συναφθούν συμβάσεις χορηγίας. Η γαλαντομία της Cosmote δεν τελειώνει σε αυτά, καθώς μαθαίνουμε ότι η Wind χρειάστηκε να αυξήσει πολύ το τίμημα για να κρατήσει την Ξάνθη, καθώς η Cosmote έπαιξε πολύ δυνατά.

Εκεί όμως που η Cosmote τίναξε την μπάνκα στον αέρα είναι στον Ηρακλή, όπου έδωσε 350.000 ευρώ τον χρόνο έναντι 150.000 που έδινε η Wind, και φυσικά πήρε τη δουλειά .

Οι κινήσεις της Cosmote στις χορηγίες του ποδοσφαίρου έχουν αρχίσει ήδη να συζητούνται στην ποδοσφαιρική, και όχι μόνο, πιάτσα. Ειδικά μάλιστα αν ληφθεί υπ' όψιν ότι οι εντός έδρας αγώνες των ομάδων που χορηγούνται θα μεταδίδονται από φέτος μέσω του συνδρομητικού Nova, το οποίο είναι ανταγωνιστικό του (Con-x ΤV) του ομίλου ΟΤΕ.

Ποιο θα είναι λοιπόν το αντάλλαγμα που θα δώσουν όλες αυτές οι ομάδες στον χορηγό τους αφου είναι προφανές ότι με τις ελάχιστες χιλιάδες εισιτήρια που κόβουν καμία αντικειμενική διαφημιστική προβολή δεν θα υπάρχει για τα προϊόντα του;

Οι κακές γλώσσες λένε ότι για αυτά τα ιλιγγιώδη ποσά που έχουν λάβει όλες αυτές οι ομάδες το αντάλλαγμα θα είναι να στέκονται μέχρι τελευταίου λεπτού ως αναχώματα στην πορεία της μεγάλης ομάδας του λιμανιού για την κατάκτηση του 14ου πρωταθλήματος.

Το αν η παραπάνω σκέψη είναι απλώς κακοήθεια των ανταγωνιστών ή έχει δόση αλήθειας θα φανεί στα γήπεδα τον επόμενο χειμώνα.

Πάντως τα ερωτηματικά για την «σπατάλη» της Cosmote στις χορηγίες παραμένουν αμείλικτα καθώς ας μην ξεχνάμε ότι ανήκει στον μοναδικό ίσως κλάδο της ελληνικής οικονομίας ο οποίος δεν μείωσε ούτε κατά ένα ευρώ τις τιμές των υπηρεσιών του ώστε να βοηθήσει τους απλούς καταναλωτές στην οικονομική κρίση που περνάνε όταν μάλιστα πρόκειται και για έναν κλάδο ο οποίος έχει κάνει πλήρη απόσβεση εδώ και χρόνια όλων των επενδύσεων που έχει κάνει…