Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Lifting...

Μια κυρία αποφασίζει να κάνει λίφτινγκ στο πρόσωπο για τα γενέθλιά της. Ξοδεύει 5000 ευρώ και αισθάνεται ιδιαίτερα ευτυχισμένη από το αποτέλεσμα. Στο δρόμο για το σπίτι, σταματάει σε ένα περίπτερο για να αγοράσει μια εφημερίδα. Πριν φύγει ρωτάει τον περιπτερά:
"Πόσο χρονών με κάνετε;"
"32", της απαντάει εκείνος.
"Κι όμως, είμαι 47!" λέει και φεύγει με μεγάλη ικανοποίηση.
Λίγο αργότερα, πάει στα Mc Donald's και κάνει την ίδια ερώτηση στην κοπέλα στο ταμείο. Εκείνη απαντάει:
"Γύρω στα 29 σας κάνω" και η κυρία αποκρίνεται:
"Όχι, είμαι 47!"
Τώρα πλέον πετάει στα σύννεφα. Σταματάει σε ένα φαρμακείο και αφού φτάνει στο ταμείο και αγοράζει μαστίχες υγείας, ρωτάει το φαρμακοποιό την ίδια κρίσιμη ερώτηση κι εκείνος απαντά: "μήπως 30;"
Για μια ακόμα φορά, λέει περήφανα... "Είμαι 47, και σας ευχαριστώ."
Στη στάση του λεωφορείου, γυρνά και κάνει την ίδια ερώτηση σε έναν ηλικιωμένο κομψά ντυμένο κύριο. Εκείνος της απαντά:
"Κυρία μου, είμαι 67 ετών και η όρασή μου δεν είναι όπως παλιά. Όσο ήμουν νέος ωστόσο,
είχα ένα σίγουρο τρόπο για να διαπιστώνω την ηλικία μιας κυρίας. Θα ακουστεί σαν ασέβεια, αλλά απαιτεί την τοποθέτηση των χεριών μου στο εσωτερικό του στηθόδεσμού σας. Τότε θα είμαι σε θέση να πω την ακριβή ηλικία σας."
Ακολουθεί ένα λεπτό αμηχανίας έως ότου η περιέργεια την κερδίσει.
«Εντάξει», του λέει «θα σας το επιτρέψω".
Βάζει και τα δύο του χέρια κάτω από την μπλούζα της και στο εσωτερικό του σουτιέν, ψηλαφίζει μεθοδικά και προσεκτικά. Μετά από δύο λεπτά, εκείνη του λέει, "Εντάξει νομίζω ότι φτάνει...., πόσο ετών είμαι;"
Ο ηλικιωμένος κάνει μια τελευταία ψηλάφηση, βγάζει τα χέρια του από το σουτιέν και της λέει:
«Κυρία μου, είστε 47 ετών.»
Γεμάτη πικρή έκπληξη τον ρωτάει:
«Απίστευτο! Πώς το καταλάβατε;»
«Μου υπόσχεστε πως δε θα νευριάσετε;»
«Ναι»
«Ήμουν από πίσω σας στα McDonald's.»